måndag 16 januari 2017

Att Våga...
















med tungt Hjärta skriver jag ikväll

tuffa beslut har det varit

ett nytt kapitel i mitt liv väntar inom kort

försöker vara stark

är ju så fäst vid tryggheten

fäst vid mitt älskade hus

kommer sakna detta

ibland måste man hoppa

hoppa över kanten

våga fast man inte vågar

för att finna sin egen lycka

det svåraste steg jag någon sin tagit

försöker blick framåt .. se över det höga berg jag försöker klättra över

försöker vara stark

ibland måste man välja bort för att vinna

för tänk om jorden är paradiset och vi inte vet om det

L e v  N u

(som det står på servetten jag använder var dag )

ser fram i mot vårt nya Hus

N:s och Mitt

det kommer bli bra

att litet rött och hemtrevligt

med 1000 liter vitfärg och en hel del fix så kan vi nog få till det

en Ny start , ett Nytt kapitel

där kommer vi trivas

ett Hem & Trygghet för oss

 och det finns i mitt hjärta...


Ps .. Huset finner du på Hemnet om någon vill kika


S t o r  K r a m



10 kommentarer:

  1. Kram❤Från Marlene

    SvaraRadera
  2. Tack för många kloka ord, det kommer att bli bra <3

    Kramar från Hanne

    SvaraRadera
  3. Fint skrivet, känner med dig. Det kommer att bli jättebra ska du se. Tids nog. ❤

    Kram Hanna(frulexelle)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack & Varm kram till dig fina !

      Radera
  4. Så fint. Men varför säljer ni?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ! Vi ska gå isär och har därför köpt var sitt hus..häls cici

      Radera
    2. Tack ! Vi ska gå isär och har därför köpt var sitt hus..häls cici

      Radera