söndag 7 augusti 2016

NY FAVORIT & DAGEN IDAG














Never Stop Chasing Your Summer | Billabong Womens:










F A V O R I T

nya underbara over size klännings / T-shirten frå Flower Beach

Jag bara  Ä l s k a r  den !

handtryckta  vackra ord längs hela ryggen ,  made by fina Helena Blomstrand

råa kanter & lite silkig trikå

jag bor nästan i den...

Hoppas nu på fler Sköna Varm dagar så jag får använda den mycket

*

Jag hoppas ni haft en Härlig söndag

här blev det en Skön , Lugn hemmadag

så Mysigt att bara få vara

har Solat...ätit massor av söta Bigaråer ... Myst ... busat i Poolen m lille man ...Grillat

precis som man vill att en Härlig Sensommardag ska vara


ha en fin start på veckan så lovar jag att snart titta in till er igen


K R A M

_______________________________





*






1 kommentar:

  1. You are magic, my summerdream�� Men hösten är fin den med, varje årstid har sin charm! Puss o kram

    SvaraRadera