lördag 16 april 2016

BEDROOM NEWS


























L ö r d a g s k v ä l l

Grillkväll och Mys m mina favoritkillar

Lördagskväll = Bästa kvällen enligt mig

då är arbetsveckan slut , helg känslan infinner sig

 och man har en hel ledig Skön söndag i sikte

känns Underbart

sitter här och sippar på ett glas rött ( Elvis vinet , The King..riktigt gott 6 lite kul etikett , oxå ..)


*

har grejat lite här hemma oxå

sovrummet har fått en ny matta från Tell me more

en riktig Favorit

& så har Elefanten Adele fått flytta in

det fina printet från Love Warriors är köpt hos gulliga Linda på Sprudla

en present till mig själv som jag önskat mig så länge

 jag bara Älskar den !

och med det säger jag ha en fortsatt Härlig Helg

ses snart

Kram

*



Ps .. Print Love Warriors , Srudla  ...Lampor BTC ..Taklampa PB home ... Sängbord Bruka design 

...Linnelakarn Himla ... kuddar by Nord och Tine K ...Allt från egna butiken CE inne.ute


1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera