söndag 10 april 2016

lite INSPO





LoLoBu - Women look, Fashion and Style Ideas and Inspiration, Dress and Skirt Look:


 :
 :

LIKE this pic.......hmmmm, makes you wonder, from the pic......"What it's he/she thinking????":



 :




 :






ralph lauren tOte:



S ö n d a g s i n s p o.

en dagens med Skön Inspiration

Älskar den lite lyx Boho stilen

känner att uppdatering av garderoben , ett måste nu när våren äntligen är här

Är så sugen på en Inkamönstrad filtponcho

får bli mitt svar på vårjacka , tänker jag ...

nu gäller det bara att hitta en

och ett par ljusa Mockaboots som på bilden

Snyggt eller hur !

och nya Jeans och ... ja listan kan bli lång över vad jag vill inhandla

Suck !



Nu blir den omelett i lyxvariant tillagad av mannen

och sedan väntar fåtöljen och någon skön film...

Mysigt

jag somnar alltid , men vad gör väl det...

Kram på er och skön kväll till er 


*



psst ... alla härliga bilder och citat har jag lånat från Pinterest ...











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar