fredag 25 mars 2016

M E X I C O minnen ...


M E X I C O






T U L U M





P l a y a  P a r a d i s o .... sägs vara en av värdens fyra vackraste..





C o c o n u t ...






M a y a s t a d e n   i   T u l u m














På vårt hotell ...











Stranden i Akumal ....





korallsamling på vår balkong...




Godaste Hälsojuicen , favoriten "Bacalatche"





Hemma igen

tittar å bilderna och längtar tillbaka

Mexico

Vackert så det förslår...

fantastiska stränder .. lata dagar ,  god mat och vänliga människor

vi bodde på superfina Grand Sirinis Resort and Spa i Akumal på Mayariviera

verkligen ett toppen hotell

och framför allt tid på tu man hand med mitt lilla hjärta

mannen i familjen fick stanna hemma

och sparade mammadagar erbjöd lyxig bonusledighet

Supermysigt har vi haft det

erkänner att jag var riktigt pirrig , höll nästan på att avboka 

men jag  är så glad idag att vi åkte


 det bästa vi gjort !



när jag frågade Liten , vad kommer du minnas av resan när du blir stor ..

~  Jag kommer att minnas Dig Mamma  ~


Lyckligt Varm i Hjärtat och med en liten tår i ögonvrån sparar jag det minnet som det Finaste


________________


*

H u g s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar