söndag 14 februari 2016

VALENTINES DAY


via Tumblr:


L O V E


My BOY




Happy Valentines Day !


Kärlekens dag

har firats med mina kärlekar

finaste presenten fick jag av mitt lilla hjärta

snyggaste pärlplattshalsbandet ever

mammahjärtat smälte när liten sade...

" nu ska du få den finaste presenten du någonsin fått "

& det stämde ju , verkligen

Det är Kärlek det !

Och så festade vi till det m go middag och smarrig marängsviss till dessert

finns ingen godare efterrätt enligt mig

*

_____________

hoppas ni haft en mysig dag

ta hand om varandra

&

 fortsätt sprid lite kärlek idag och alla andra dagar 


K R A M


Ps , citat från Pinterest..

2 kommentarer:

  1. Bästa och finaste presenten, förstår att mammahjärtat smälte :)

    Kramar Hanna
    (Fick göra mig en skål med marrängsviss;)

    SvaraRadera
  2. Visst är de finaste presenterna de man får från sitt barn.
    Det är kärlek !
    Och marängsviss slår allt , eller hur !

    Kram till dig Hanna

    SvaraRadera