tisdag 19 januari 2016

LADDAT OM























 Nu har jag Laddat !

laddat om inför morgondagens Formex mässa

har käkat semla och bläddrat i alla fina kataloger från leverantöret

ska bli så spännande att få se allt fint

gårdagens roliga inköp på Bruka blev lyckat

dagen avslutades sedan på nya coola restaurangen Broms på östermalm

Så Trevligt !

nu har jag packat och målat naglarna

ja.. försökt och packa i alla fall

nya koftan m fransar är med

är så nöjd med mitt nya lilla  fynd från HM

får rassla ner resten i morgon bitti 

och nu , dags att krypa ner i sköna sängen

måste ju vara pigg i morgon


*

Håller er uppdaterade via min instagram @ce_cici och @ce_inneute



Vi ses !


K r a m

3 kommentarer:

  1. Underbart fin kofta! Kommer det in nyheter även i webshopen? Ha en fin kväll :-)

    Kram Hanna

    SvaraRadera
  2. Tack snälla ! Koftan är ett fynd från HM .Ibland har man tur ...
    Vi har inte kvar vår webbshop , men vi skickar gärna ändå om du vill .
    Kram Cici

    SvaraRadera
  3. Oj jag har missat att webbshoppen är borta men ser jag något fint här som finns i butiken så beställer jag gärna :-)

    Tack för svaret och ha en fin dag!

    Kramar Hanna

    SvaraRadera