måndag 11 januari 2016

ETT BRA FÖRSÖK








Sometimes the smallest step in the right direction ends up being the biggest step of your life.:





11  J A N U A R I

redan

köpte årets första Körbärskvistar idag

ett stort fång

& Tulpaner , vita med poppelkvistar till

ett försök att pigga upp mig själv m lite vårkänslor denna grå dag

ett bra försök och det hjälpte faktiskt lite

ni vet , vissa dagar är mer grå än andra här i livet

Ja , T u l p a n e r ...

älskar när man tar i färska tulpaner som frasar så där härligt

det kan ju kallas Mindfulness

&

dagens citat ...


sanna , tänkvärda ord som i alla fall jag ska försöka ta med mig


borde väl inte vara omöjligt...eller hur 

*

Ta hand om er

och skriv gärna en liten hälsning så jag vet vem som läser ...


________________________


Varmaste Kram 

C i c i


*


ps ... blir så glad när ni skriver en rad ...

( citatet har jag lånat från Pinterst )

... Stolar Tolix , Bord Tine K ..Svart Rottingstol Hubsch ..Industrilampa BTC ..Soffa Sits m eget överdrag .. Matta Beni Ourain .. Kuddar DAY home & Himla ..Bänk m repsits Hubsch ..Glaskupa DAY .. Stor Glasvas Tine K ..Slinga m glödlampor Granit ..

6 kommentarer:

  1. Fina bilder ! Längtar också till våren här i snökaoset./ Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack gulliga ! ja visst längtar man lite tills våren kommer.. Kram

      Radera
  2. Så fint och vårfräscht hos dig! Härligt med tulpaner, ska unna mig det också. Ljusrosa :-)

    Kramar Hanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Hanna ! ja nu vill man frossa i tulpaner .. en härlig tid , eller hur...
      K r a m

      Radera
  3. Ja, man får verkligen göra vad man kan för att pigga upp.
    Älskar erat fina bord :-)
    Kram från en läsare Ulrika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta ! visst är det så .. kul att du gillar bordet , det kommer från Tine K.. // ha det gott Kram cici

      Radera