fredag 25 september 2015

in my G R E E H O U S E

























H E J    F R E D A G 

Helg igen och härligt fredagsmys

njuter , liten och jag

sägs att det ska bli soligt väder i helgen

hoppas på härlig septembersol och att få njuta ute i trädgården

älskar att få hänga här nere i mitt lilla växthus

.. frisk luft .. goa fikastunder .. & lugnet ..

nu har jag höstfixat lite och bytt ut den blå textilen mot grövre kuddar i svart / naturvitt

gillar min bambusoffa skarp

allt passat till & den är så lätt att förändra

*

men först blir det lördagsjobb i butiken 

och sedan kalas då en i familjen fyller jämt 60

men på söndag ska jag bara softa


*

__________

ha en underbar fredag , kära ni


'''''''

k r a m


ps .. bilderna är från häromdagen , en annan solig dag ..







1 kommentar:

  1. Vilken underbar bricka på översta bilden, var kommer den ifrån? Den kanske är gammal men har ni kanske liknande i butiken? Såå fin ♡

    Kramar

    SvaraRadera