söndag 26 juli 2015

S Ö N D A G S M Y S här hemma ...































K Ö K E T

på min köksbänk denna regniga Söndag

Tänder ljus och pysslar lite

mysigt ändå

bläddrar i min nya Bok `Tag naruren men hjem `

som jag köpte med mig från Danmark

 L j u v l i g   Inspiration 

killarna har stuckit till byggvaruhuset en sväng

dom älskar det och jag älskar att få vara själv en stund

sippar myntavatten 

skön loungjazz i bakrunden

Njuter av lugnet en stund

det är min söndag det

hur ser er söndag ut goa läsare ?

hoppas ni har det mysigt


k r a m a r



*

Köker kommer från Ikea .. pall Tolix .. glas Travelling band ..skärbräda i marmor Housedoktor .. träskärbräda Hubsch ..liren rund marmorbricka och liten trä m vit kant Madamstoltz ..Kanna och Redskapsburkv Agneta Livijn .. Kavel Madamestoltz .. Träredskap DAY home  ..allt från egna butiken CE inne.ute ..saltkaret köpt på loppis i Danmark



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar