tisdag 26 maj 2015

VEMOD

.




Tomhet

&

med lite vemod i hjärtat

igår var det avslutning och sista Yogalektionen

den sista i vår mysiga lilla studio , Stilla Stund

den sista med vår härliga lilla grupp


&

framför allt den sista med vår mysiga , härliga Yoga lärare Annika


huset ska rivas och  studion läggas ned

känns konstigt efter många års Yoga tillsammans

närmare bestämt 14 år...

känner mig som en liten fågel

som knuffats ur boet och ska klara sig på egen hand

kroppen vet .. känner till vad det handlar om .. men det sitter i huvudet


inställningen ..


svårigheten att få till egen tid och träning..

kommer att sakna all härlig Energi


  Energin vi får av varandra..


kommer sakna vår duktiga tränares röst och vägledning och beröm

hör hennes ord inom mig


"du har tränat så länge och du kan"

dom orden bär jag med mig


bestämmer mig för att detta får vara början på något nytt


och till er fina Yoga vänner

Stort Tack för en jätte mysig avslutnings picknick

det var så Trevligt !
take a deep breath




 hoppas att vi ses snart igen  , till hösten i en annan form...




NAMASTE


*



ps.. bilderna har jag lånat från Pinterest







3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera