onsdag 20 maj 2015

Lite FIX ..

















Lite Nyfixat

kvällens bilder är från vår hall på övervåningen

ja inga större ändringar men det känns nytt ändå

skrivbordet fick flytta in mot väggen

ändrat lite på tavellisterna och gjort lite somrigt m snäckorna

ibland behövs det inte så mycket för att det ska kännas nytt

Skönt

nej nu blir det att krypa upp i soffan under en filt

med en stor kopp rykande te

är nämligen nyss hem kommen från det årliga vårruset

knatat runt med 8000 andra tjejer i 5  kilometer

jag säger Bra Kämpat !!  till Alla som var med

vilken Girl Power !


underbart


_______________


*


Kram på Er

2 kommentarer:

  1. Hej Cici!
    Men så kul att du bloggar också!
    Läste det fina reportaget i dag...äntligen..;) Å kände att jag ju ville se mer av växthuset....som en dröm ju!
    Så blev jag ju alldeles lycklig att se att du ju också bloggar...det sa du insann inte..;)
    Super fint och woooow vilka fina blider du tar!
    Kram Katarina
    (jag som köpte likadana kryddor o Tine K korg till mig som jag gav till 4-års tider Lotta)

    SvaraRadera
  2. T A C K snälla du ,, så himla Glad jag blir !!
    Roligt att du hittade hit in på min lilla blogg . Då måste jag genast titta in hos dig och se hur fint du har det ..
    Kramar Cici

    SvaraRadera