måndag 6 oktober 2014

K I T C H E N

                             Vårt  Kök...
 
 
 
 
 
Look what I found on #zulily! 'Life Is Like a Cup of Tea' Wall Sign #zulilyfinds
 
 
 
 


 
  t i s d a g   i   o k t o b e r
 
ledig idag
 
  har varit hos lilla mormor på besök
 
hon är alltid lika glad när jag kommer
 
känns bra i hjärtat när jag varit där
 
sedan hämtade jag Liten på skolan
 
mysigt att hämta tidigt
 
nu är det tecknad film som gäller för N
 
så jag får tid att kika in här ...
 
jag borde städa här hemma men lusten finns inte
 
och tänder lite ljus istället
 
tar en kopp Te
 
fyra nya olästa Magasin ligger och väntar...
 
tror jag ska läsa dem i stället
 
bra sätt att ladda batterierna på
 
sedan väntar Yoga pass senare i kväll
 
*
__________
 
 
Hoppas ni har det bra
 
vi ses !
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar