söndag 14 september 2014

R E P O R T A G E . . .

 
 
Duktiga Tjejer på besök . . .

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Í´m HAPPY ! 
 
Tänker tillbaka på Igår ...
 
Roligaste dagen på länge
 
hade besök av fina Jenny & Theres från Skåne för Reportage här hemma
 
vilka Duktiga Tjejer !
 
riktiga Proffs
 
så himla kul att få lära känna dessa  supertrevliga girls
 
Längtar & Väntar spänt på att få se alla Fina Bilder
 
och vilken Tidning det kommer i ,för det vet vi inte än...
 
känns riktigt Spännande
 
Idag har jag bara njutit  & gått runt i något slags rus här hemma
 
Jag är så Glad
 
tänk att få vara med om något sådant här
 
Passa på att kolla in hos tjejerna på Instagram
 
Bohemdelux  & Fotografteresromell
 
en Riktig Inspirationskälla !!
 
 ______
 
 
så har vi ju haft Valdag i Sverige Idag denna Soliga Söndag
 
och så klart har jag ju varit och  röstat
 
känns alltid lite högtidligt att få klä upp sig lite och gå till vallokalen
 
nu ska jag krypa upp i Tvfåtöljen och kolla in det sista på valvakan...
 
 
*
_____________
 
 
Tack fina ni för att ni kikar in här hos mig .. blir så glad om du skriver några små ord ...
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
*
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar