onsdag 9 april 2014

som SMÅ SMYCKEN


                                  CORALS...
                                           .
 
 
 
 

 
 
 
CORALLER...
 
bara  ÄLSKAR dessa
 små smycken
som nu ligger på vårt soffbord
det ger en lite skön SOMRIG känsla tycker jag
vi hittade dem
 när vi var i PARIS på Mässa
tillsammans med en hel massa andra Fina saker
 har de nu alltså anlänt till
 La BOUTIQUE
riktigt Trevligt att få packa upp allt
 
*
 
lovar att visar mer en annan gång...
 
Hoppas Dagen varit bra Trots Ruskvädret!
 
KRAM
 
 
 
 
 
*
 
 
 
 
 
 
 
 


2 kommentarer:

  1. Hej hej från LA!

    Jag vill ha, kan du lägga undan till mig så kan vi höras på lördag eller söndag? Jag vill oxå ha ditt fat :-p

    Kram till dig min fina vän

    Åsa D

    SvaraRadera
  2. Hello my Friend ! visst är dom underbara , corallerna... Jag lägger undan till dig .Ska bli så kul att få höra om resan. Vi rings i hegen . Stor Kram / Cici

    SvaraRadera