måndag 4 november 2013

IN MY HOUSE



        

 
 
 


 
 
 
 
Lite bilder
 från vårt Tvrum
Nystädat
Skön Feeling
Ljusen är Tända
Njuter av en stor Kopp Te
efter en Skön förmiddag i Skogen
 Fika i Solen
 med Bästa Vännen
&
 letande av
 Kottar , Kvistar
 och annat trevligt Naturligt Pynt
vi håller nämligen på
 att ta fram alla fina
 Julsaker i Butiken
 denna veckan
 i morgon
 ska det Fixas
lika Kul varje år..
 
 
*
 
Kramen
 
Ps .. ursäkta de lite gula bilderna , hopplöst med kvällsljus..och jag har inte lyckats lära mig Photoshop .. hopplös är jag när det gäller teknikens under.
 
 
  
 
 
 
 
 


3 kommentarer:

  1. Galet mysigt hörrdu´:)
    Säljer ni renhorn via webbutiken och vad är priserna på ett ungefär?

    SvaraRadera
  2. Snälla du ! Vi väntar in renhorn och dom kostar 399-.hör av dig om du vill att vi ska skicka ett till dig.
    Kram cici (men har inte du renhorn uppe i dina trakter? =))

    SvaraRadera
  3. Jag som t om är "lapp" borde ju ha tillgång till horn kan man tycka men tyvärr inte det :)
    Jag vill mer än gärna beställa ett när ni får hem dem. Jag skickar ett mejl till er butik med adressuppgifter mm.
    Ha det gott & kram till dig!

    SvaraRadera