lördag 5 oktober 2013

HÖST PÅ RIKTIGT

 
 
 
 

get out of your own way | via ann-marie loves
 
 
 

 
 
 
 
Helg igen
Skön Feeling
Men så fort veckorna går
borde bromsa tiden lite
vart tog September vägen ?
Nu
Oktober
Höst på riktigt
Vackra färger på Träden
Nej
 i Morgon
 ska jag ta på mig
 Skönaste Tjocktröjan
&
Ut och Sparka i Höstlöven
sedan ska jag ta
 en Stor Kopp
 Rykande Varm Choklad
Mysigt
 
*
_______________
 
Njut & Fin Helg
 Till Alla
 

 
*


Pss... Lyktor från Blomingville...Förstoringsglas Day home...Skrivbok Tell Me More..Vas P&B home...
Allt från egna butiken CE inne.ute i Örebro
 
 




2 kommentarer:

  1. Hoppas att du hade en mysig stund ute i höstlöven!
    Lät underbart!!

    Kram
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Ja, vi hade det riktigt mysigt..liten och jag. Mycket bus i löven blev det!
    Kul att du kikar in hos mig.
    Kram cici

    SvaraRadera