onsdag 10 juli 2013

SKÖNA PLATSEN


              I Vår Trädgård...                                                        


















Vår lilla Oas !

Platsen utanför vårt Växthus
Skönaste stället för softa Semesterdagar
Det är här jag Slappar , läser Magasin & mumsar Bigaråer
(gud , så goda dom är nu !)
Idag fick jag för mig att ändra Kuddarna
Vitt och Svart
istället för blårandigt
Älskar verkligen denna Snäckkudde från Day home
känns som den höjer... vart den än hamnar...
alltid Kul att ändra
så nu blir det att ändra inne i Växthuset oxå
fint att det går ihop

*

kul att ni kikar in & jag blir verkligen jätteglad när ni komenterar...

____________________________

Njut av Sommaren

Vi Ses !


Ps... Alla kuddar kommer från Day home , Pläd från Tine K ,Så oxå Bambumöblerna och skålar ,
Allt kommer från egna butiken Ce inne.ute i Örebro
&
Snart slår WEBBSHOPEN upp sina dörrar.. Pirrrigt , Pirrrigt..men kul ska det bli !www.ceinneute.se



4 kommentarer:

  1. Vilken oas, så himla snyggt det blev med lite svart. Håller med snäckkudden är så fin, en favorit hos mig! Då ser jag fram emot lite foton av ändringen i växthuset :-) Ha det gott. Kram Camilla T

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ! Visst blev det bra , är oxå lite kär i snäckkudden...
      Så glad att du tittar in och att du skriver en rad..det värmer..
      Kram från Cici

      Radera
  2. Sååå fint! Vart kommer den fina hatten ifrån?
    Kram från mig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej ! Hatten är från HM herr.. ett litet fynd kan man säga:-)
      Kram Cici

      Radera