söndag 7 juli 2013

Min NYA VRÅ




                                   
                                         Min egen Skrivhörna....


via | blinks of life



Skrivhörnan !
Sitter här just nu och skriver
&
Inviger
Min egen lilla vrå
en Ny plats i Hallen
 att vara Kreativ på , Blev nöjd faktiskt
ändrade lite på Tavelväggen oxå
hittade en gammal Spegel i gömmorna som fick komma fram
Svart / Vita kort med Washitape..
&
så lite fix på skrivbordet
Nya Döskallen känns lite Cool
Antika penslarna
och så min favorit Lampa från franska Jielde`
Känns Bra.

______________________________________

*

Ha det bra !

SES


PS.Franks plåtpall av märket Tolix..Skrivbord Hubch..Tavlor med löv , Day home...Döskalle Bloomingville
allt finns i min butik CEinne.ute
WWW.ceinneute.se




2 kommentarer:

  1. Hej!
    Du har så fin hemma, jättehärliga färger. jag letar vardagsrumsmatta. Vad har du för typ av matta i vardagsrummet, offwhite eller vit och är det rya eller ull eller liknande? Var har du köpt din? Har ni DAY Hampamattan den stora modellen i butiken?
    MVH KIA

    SvaraRadera
  2. Hej! Tack så väldigt mycket för fina komentaren..Kul att du tittar in på min blogg...Min Mattan i vardagsrummet är en handtuftad , korthårig linne Rya.har köpt den genom Ceinne.ute...Day mattan i hampa i natur , 2,5x3m finns i butiken . Den är så fin, bästa mattan enligt mig..Bra pris och tålig.
    Ha en fin Sommar
    /Kram Cici

    SvaraRadera