fredag 12 juli 2013

KVÄLL I VÄXTHUSET



                                      Ljuvliga Stund...


                                       
                                   























 Skön Kväll

Bra avslut
 på en annars ganska Jobbig dag
alla Semesterdagar
 är ju Inte alltid sådär Harmoniska
 som man vill  att de ska vara
idag har det varit en sådan Jobbig , ganska gnatig Tråkig dag
en sådan dag då man ständigt blir blir Prövad och Testad
Phu !
hemma själv med en liten trotsig Fyråring
Som vill testa
 alla Mammans gräser
det kan bli ganska påfrestande
&
Nu sover han sött i sin lilla säng
med sitt ulliga lilla ljusa Huvud på kudden
och nu känner jag ett sting av dåligt samvete i hjärtat
efter allt tjat...
*
Tur att
i Morgon kan det bara bli Bättre.

*
Kram & Tack

____________________________________

Ps...Kudde Dayhome ..antik bricka Tine K så oxå skålar och krukor..Kinesisk lykta.. korg på golvet..glasflaska..Allt från CE inne.ute..






6 kommentarer:

  1. Hihi jo det känns igen. Skönt när de blir äldre med det men då blir det annat:) så fin blogg! Kram Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan tänka mig det..var ålder har sitt.
      Tack för att du tittar in hos mig/Kram Cici

      Radera
  2. Oh, underbart växthus och älsklingarna kan verkligen driva en till vansinne, men det är bara dem som man älskar som berör en djupt att man blir så arg..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, Tack ! Där sade du något väldigt sant...Kram Cici

      Radera
  3. Önskar jag bodde lika fint som dig, och tog lika bra bilder som du. Tack för att du delar med dig av "allt det fina".
    Glad sommar önskar jag dig.

    Johanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Johanna för din fina komentar! Jag delar ju med mig av den fina vinkeln av mitt hem..men i ärlighetens namn så är det som i alla hem , i de flestas liv, lite rörigt allt som oftast , leksaker på golvet och dammråttor ihörnen... Kul att du gillar det jag gör.Stor kram och glad Sommar till dig oxå.

      Radera