söndag 30 juni 2013

SOMMAR OCH SEMESTER






           BEAUTIFUL MORNING















SEMESTER

Fina morgon
Frukost på Verandan
Underbart
Bästa känslan 
Första semesterdagen
att ha allt framför sig
har bestämt
En somrig sak ska jag göra varje dag , minst
Äta Glass .. Bada .. Njuta ..
 Sola .. Plocka Sommarblommor
Ligga i Hängmattan ..  läsa alla bra Tidningar..
Baka bullar..Bara Vara..
åka till Havet..plocka Stenar..
listan kan bli hur lång som helst 
 Bäst av allt , nu har jag Tid till allt jag vill..
 det Är
 Sommar & Semester
 för Mig

-------------------------------------

*

SOMMARKRAM
till Alla 
Ni



Om ni undrar...Rottingsängen kommer från Bruka design..Kuddar Day home & Tine K..
..Fat Fidefajans..Kopp Lagerhouse..Quilten Day home..
Allt från Egna butiken CEinne.ute på Stallbacken i Örebro..

2 kommentarer:

  1. Mysigt! Fint sm vanligt. Älskar dina bilder...
    Kan inte du fota lite mer helhetsbilder på ditt hus och hem. Du är en sann inspirationskälla verkligen... Önskar dig en underbar semester & smmar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla rara ! Kul att du gillar mina bilder..
      Ha en skön sommar du oxå.
      Kram Cici

      Radera