måndag 10 juni 2013

LJUVLIG KVÄLL






                                   GRILLKVÄLL...








don't be.















Underbart med dessa ljumma kvällar !

Bilder från vår veranda
Igår  
så här vill jag ha det varje kväll
Grillkväll med Familjen
Gillat kött , Hallomi , Aioli och god sallad
Drömmar om Medelhavet
 den här typen av Sommarmat
min Melodi
Älskar dessa ljumma Försommarkvällar...
men ikväll oväder
så det blev att tända lite  ljus inomhus istället
Har haft min lediga dag idag
Min & Ns dag
Mjukglass och plask i uppblåsta Poolen
 Solstrålen i mitt liv
Så skönt när vi får vara...
Vi Två

*

Fin Start på Veckan Önskar Jag

&

Jag blir så glad när ni komenterar så jag vet att ni kikat in. :-))


*

PS.. Lånat sitat via Pinterest...

4 kommentarer:

  1. Så galet snyggt du har det :)

    Johanna/Kollijox75

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vad snällt ! Så glad jag blir...
      Kram Cici

      Radera
  2. Så mysigt du har det:) Är så himla nöjd med väskan från Tine K. Bästa sommarväskan ever. Kram Marlene

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är den super fin ! Man bara älskar den...
      Ha det bra , Kram Cici

      Radera