torsdag 7 mars 2013

AWESOME



Lägg till bildtext






entrada





if you say so.












Fantastisk kväll !
Ikväll har jag lyssnat på härliga 
Camilla Thulin prata om stil och kvinnlighet
vilken kvinna !!!
både pondus , rolig och skinn på näsan
&
så himla inspiterande att lyssna på 
Jag tror nästan alla som var där kom ut och
 kännde sig lite friare
sugna på att piffa till sig lite extra
klä sig lite femininare
med klackar och klänning
Skönt att höra någon som verkligen står för sin kvinnlighet
Att alla ska
Våga plocka sitt vackraste jag
Kasta alla fördomar om vad som är fint eller fult
på ärmlängder för sin ålder eller mängd smink en vanlig tisdag
att alla kan plocka fram sitt vackraste
Hitta sin egen stil
och våga .'
I morgon ska jag unna mig ett nytt läppstift!


*

AWESOME all GIRLS !


PS. alla foton via Pinterest ....










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar