måndag 17 december 2012

JULEGRANEN vår


 
 
 
 
 
 
 
 

 
 


 
 
 
 

 
 
JULEGRANEN
vår den är så fin i år...
Idag fick den komma in i stugvärmen
vår lilla gran
Så här en vecka före jul
lite tidigt kan tyckas
men i år har jag bestämt mig
att njuta extra mycket
och
då måste man ju passa på...
I år var det med lite extra spänning
vi tog in den
Det var nämligen mannen och barnet som
överraskade mamman och köpte gran!
Jag brukar vara ganska kräsen
när det kommer till granar
och jag kan faktiskt erkänna
  jag var lite pirrig när den stod där i sitt nät..
 Riktigt nöjd blev jag med vårt fina juleträd
och det var extra roligt att bli överraskad
av mina killar...
 
 
*
 
Må så bra
 
TJING !
 
 
 
 
 
 
 
 
 


4 kommentarer:

  1. Hej min vän! Så fin gran med tillbehör!

    Kramar din Thaivännina...:-)

    SvaraRadera
  2. Vilket vackert hem du har!! Följer dig på Instagram och nu hittade din blogg.
    God fortsättning på julen!

    Kram Emma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du!!
      Kul att du hittat mig...
      kram cici

      Radera